مطالب مفید درباره پوشاک آنلاین مهسا

ما برند Brand و مارک Mark نمی‌فروشیم.


فروش انواع پوشاک و کیف و کفش با مارک برندهای معروف در ایران، که البته اصل نبوده و فقط علامت تجاری برند معروف روی آنها نصب یا چاپ شده است.


مـا در پوشاک آنلاین مهسا ادعای فروش برندهای معتبر و مارک‌های معروف را نداریم.


ما در پوشاک آنلاین مهسا کالای با کیفیت مناسب و قابل قبول عرضه می کنیم، اما برند نمی‌فروشیم، چرا که برند های معتبر و واقعی به معنای درست کلمه در ایران وجود ندارند، تقریبا” ۹۹ درصد آنچه که به نام برند های معتبر در ایران فروخته می شوند، کالاهای تقلبی هستند هرچند که در بین آنها ممکن است کالاهایی کیفیت مناسبی نیز داشته باشند.


ما در داخل کشور خودمان تولید کنندگان بسیار معتبری داریم که واقعا” پوشاک مناسبی را تولید می‌نمایند. البته ذکر این نکته در اینجا ضروری است که بسیاری از آنها با توجه به گرایش عموم به برندهای معتبر، تولیدات خود را با برند یکی از شرکت‌های معتبر خارجی عرضه می نمایند که این هم زمینه سوء استفاده بسیاری از فروشندگان را ایجاد می کند و کالای غیر اصلی را به نام مارک و برند به چند برابر قیمت واقعی و گاها” حتی ده برابر قیمت واقعی می‌فروشند.


برای آشنایی بیشتر و مفصل تر شما با مارک فروشی و بازار پوشاک تقلبی در کشورمـان، در زیر عنوانِ لینک دارِ گزارش چند خبرگزاری آورده می‌شود، برای مطالعه هریک از آنها، روی آن کلیک نمایید.


خبرگزاری مهر: پاچنار؛ سراب مارک بازان پایتخت/ معجزه مارکهای ۳۰۰ تومانی!


تجارت آنلاین: مارک های تقلبی برند‌های خارجی روی لباس‌های ایرانی


اقتصاد آنلاین: زندگی با مارک جعلی


خبرگزاری جمهوری اسلامی: جلوه گری برند‌های خارجی تقلبی در بازار پوشاک ایران

پس ما کاری به برند و مارک نداریم، کالای با کیفیت مناسب و قابل قبول را با حداقل سود ممکنه و با قیمت‌های بسیار منصفانه عرضه می نماییم.


ما فقط به فکر فروش و بعد خداحافظی با شما نیستیم چرا که با احترام کامل به نظر شما، بدون انواع شرط و شروط های آنچنانی و با یک شرایط بسیار سهل و آسان، مرجوع و برگشت کالا را داریم. شرایط برگشت و مرجوع کالا را نیز اینجا بخوانید.

0/5 (0 نظر)

نظر، دیدگاه یا پرسش خود را مطرح کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *