آموزش‌های پوشاک آنلاین مهسا, مطالب مفید درباره پوشاک آنلاین مهسا

یک نکته کلیدی برای ثبت خرید موفق

تـوضیحـی در مورد گرفتن خطا در هنگام ثبت سفارش بــرای مواردی مانند شماره موبایل نامعتبر و ...

همیشه برای اینکه یک سایت برای کاربر زودتر لود بشود (باز شود)، در اولین ورود به آن سایت، مرورگری که شما از آن استفاده می‌کنید (مثل گوگل کروم، فایرفاکس و …) یک سری اطلاعات ضروری آن سایت را در خودش ذخیره می‌کند تا دفعه بعد که دوباره به آن سایت سر می‌زنید، همه اطلاعات رو از سرور درخواست نکند، چون همین درخواست تمام اطلاعات از سرور باعث اتلاف چند ثانیه‌ای وقت بیشتر شده و سایت دیرتر برای شما بصورت کامل برای شما باز می‌شود.

حالا این مورد بعضا مشکلاتی هم برای بعضی کاربران بوجود می‌آورد، مثلا کاربر برای ثبت سفارش و بعد از وارد نمودن آدرس و مشخصاتِ ارسال سفارش، با کلیک بر روی دکمه اقدام به پرداخت با خطاهایی مانند شماره تلفن نامعتبر مواجه می‌گردد یا با سر زدن به حساب کاربری خود مشاهده می‌نماید که آخرین سفارشی که ثبت نموده است در آنجا مشاهده نمی‌گردد و موارد مشابه.

در این موارد معمولا با یک‌بار رِفرِش نمودن صفحه (بارگذاری مجدد صفحه) مشکل حل می‌شود چون جدیدترین اطلاعات از سرور توسطِ مرورگر درخواست می‌گردد.

در کل در هر وبسایتی اگه مواردی مثل بروز نبودن اطلاعات صفحه یا مشکل در ورود یا در ثبت آدرس و مشخصات ارسال داشتین، اولین کاری که باید بکنید این است که صفحه رو یکبار رفرش کنید.

در عکس‌های زیر نحوه رفرش کردن دو مرورگر معروف یعنی گوگل کروم و فایرفاکس نشان داده شده است و فرش نمودن صفحه در سایر مرورگرها هم تفاوت زیادی با این دو ندارد.

لازم به ذکر است که مرورگرِ پیش‌فرض برای گوشی‌های اندرویدی، گوگل کروم می‌باشد.


5/5 (1 نظر)

نظر، دیدگاه یا پرسش خود را مطرح کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(کد امنیتی) لطفا جای خالی را پر کنید. (اجباری)-- بارگیری کد امنیتی --