آموزش‌های پوشاک آنلاین مهسا, مطالب مفید درباره پوشاک آنلاین مهسا

راهنمای سایز اختصاصی برای هر محصول

special size charting for any product

در فروشگاه پوشاک آنلاین مهسا از راهنمای سایز عمومی و کلی برای محصولات استفاده نشده و هر محصولی راهنمای سایز اختصاصی خود را دارد.


همانگونه که مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی لباس می‌دانند تقریبا در تمام این فروشگاه‌ها چند راهنمای سایز عمومی و کلی بعنوان راهنمای سایز قرار داده می‌شود که خطاها و اشکالات زیادی به آنها وارد می‌باشد.


از جمله خطاها و اشکالات این راهنماهای سایزِ عمومی می‌توان به این مورد اشاره نمود که مثلا” قید می‌گردد سایز (دو) مناسب برای دو تا سه ساله، حالا بچه دوساله کجا و بچه سه ساله کجا، ضمن این که تقریبا” اکثر فرزندانی که همسال بوده و حتی از نظر ماه تولد نیز یکسان می‌باشند، تفاوت های اساسی در اندام و ابعاد بدن دارند.


در زیر دو نمونه از این راهنماها که حتما” خودِ عزیزانی که لباس را بصورت اینترنتی خریداری می‌نمایند تاکنون نمونه‌های مشابه را مشاهده نموده‌اند، آورده شده است:


نمونه راهنمای سایز ذکر شده در بالا

نمونه راهنمای سایز برای بلوز و بلوز شلوار سِت

نمونه راهنمای سایز ذکر شده در بالا
نمونه راهنمای سایز برای بلوز

از طرفی دیگر، در یک سایز استاندارد که تولید دو تولیدی مختلف می‌باشند، مقداری اختلاف در برش و قواره طبیعی می باشد.


کـاری که ما در پوشاک آنلاین مهسا برای اولین بار انجام داده‌ایم این است که وقتی محصولی می‌خواهد به فروشگاه اضافه گردد اول ابعاد و اندازه‌های محصول اندازه‌گیری شده و در یک راهنمای اختصاصی همان محصول در کنار آن درج می‌گردد، این راهنما فقط برای همان محصول بوده و ابعاد قید شده برای محصول نیز دقیق می‌باشد و عزیزان می‌توانند از این بابت مطمئن باشند. کافی است فقط روی دگمه راهنمای سایز این محصول کلیک گردد تا راهنمای سایز و ابعاد اختصاصی همان محصول نمایش داده شود.


برای انواع پوشاک فری‌سایز نیز ابعاد برای هر محصول اندازه گیری شده و در قسمت توضیحات محصول درج می گردد.


علاوه بر اینکه تصویر یک محصول نمونه و جدول سایز مربوط به آن را در زیر درج شده است، پیشنهاد می‌گردد برای مشاهده نمونه جدول اندازه‌های سایز، یکی از محصولات ما را در صفحه اصلی سایت یا صفحه فروشگاه بررسی کنید.

تصویر یک محصول در سایت برای نشان دادن محل قرارگیری دکمه دسترسی به راهنمای سایز
یک نمونه از جدول راهنمای سایز که در سایت برای همه محصولات در دسترس می باشد.
0/5 (0 نظر)