مطالب مفید درباره پوشاک آنلاین مهسا

چگونه اعتماد کنم؟

وبسایت شما نماد اعتماد الکترونیک ندارد، چگونه اعتماد کنم؟


چگونه اعتماد نمایم؟ این سوالی است که خیلی از بازدید کننده‌های جدید پوشاک آنلاین مهسا که قصد خرید دارند ممکن است از خودشان بپرسند که در مورد این سوال توضیح و جواب مختصری در زیر تقدیم می‌گردد.


ما نماد اعتماد الکترونیک یا نمادهای دیگری که در ذیل برخی سایت‌ها درج می گردد را نداریم، اما چرا؟


برای این که اولا” اخذ آنها پروسه ای زمان گیر بوده و مستلزم وقت و هزینه می‌باشد که این هزینه‌ها شامل درخواست و ثبت اولیه، هزینه تمدید سالیانه، هزینه‌های محتمل سازمان امور مالیاتی و غیره می‌باشند که همه اینها باید در قیمت تمام شده نهایی اجناس عرضه شده سرشکن شوند (به قیمت فروش اجناس اضافه گردند). بگذریم از اینکه پروسه دریافت این گواهینامه‌ها هم پر است از گیرهای الکی و بی‌مورد و کاغذ‌بازی زیاد یا به اصطلاح بروکراسی.


با توجه به اینکه سیاست کاری ما عرضه اجناس با کیفیت مناسب و قابل قبول و عرضه آنها با حداقل سود و کمترین قیمت ممکنه می‌باشد، ما از این موارد صرف نظر کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایم تا محصول عرضه شده ارزان تر بدست مشتری برسد.


اما از طرف دیگر:


۱- اطلاعات دامنه پوشاک آنلاین مهسا (آدرس اینترنتی ما) به نشانی www.ma-w.ir و نیز نام و مشخصات و آدرس مالک آن (البته به انگلیسی) در ایــنــجــا قابل مشاهده و استعلام می‌باشد.


2- دامنه سایت ما دارای گواهینامه معتبر SSL می‌باشد (که با علامت قفل در کنار آدرس سایت قابل مشاهده می‌باشد و با کلیک روی این قفل می توانید اطلاعات آن را مشاهده نمایید)، داشتن این گواهینامه بدین معنی می‌باشد که اطلاعات حساب بانکی شما نظیر شماره کارت و رمز دوم و… توسط ما قابل مشاهده و ذخیره نبوده و نیز در مرحله ارسال به بانک نیز برای انجام تراکنش بصورت رمزگذاری شده و محرمانه ارسال گردیده و ما فقط از نتیجه تراکنش توسط بانک مطلع می‌گردیم.


4- با توجه به موارد 2 و3 مشاهده می کنید که ما بی نام و نشان فعالیت نمی‌کنیم، از طرف دیگر تمام پرداخت های شما به پوشاک آنلاین مهسا از طریق درگاه پرداخت رسمی صورت می‌گیرد و هیچگونه واریز به حساب یا انتقال نداریم. در مورد درگاه پرداخت امن مورد استفاده پوشاک آنلاین مهسا در زیر توضیح مختصرِ بیشتری داده می‌شود.


5- درگاه پرداخت امنی که توسط پوشاک آنلاین مهسا مورد استفاده قرار می گیرد درگاه متعلق به شرکت زرین پال می‌باشد که اولین شرکت در زمینه ارایه خدمات درگاه واسط امن در ایران می‌باشد.


روال انجام کار توسط این درگاه بدین صورت می‌باشد که انجام تراکنش را بلافاصله به فروشگاه اعلام می‌نماید اما پروسه انتقال وجه تراکنش به فروشگاه پروسه ای حداقل چند روزه می‌باشد، در صورتی که در این مدت شکایتی از طرف خریدار واصل گردد مبلغ مورد اختلاف معلق می‌گردد و دو طرف موظفند در یک اتاق گفتگوی آنلاین با نظارت زرین پال حضور یافته و موضوع را با گفتگو حل و فصل نمایند، اگر اختلاف بدین طریق حل نگردد، مبلغ مورد اختلاف همچنان معلق مانده و پرداخت آن به یکی از طرفین منوط به ارایه دستور قضایی می‌باشد.


قوانین اجرایی درگاه پرداخت زرین پال را می توانید اینجا مطالعه کنید.



امیدواریم این مطلب مختصر برای عزیزانی که جدیدا” با پوشاک آنلاین مهسا آشنا شده و قصد خرید دارند، مفید بوده باشد.


0/5 (0 نظر)

نظر، دیدگاه یا پرسش خود را مطرح کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(کد امنیتی) لطفا جای خالی را پر کنید. (اجباری)-- بارگیری کد امنیتی --