آموزش‌های پوشاک آنلاین مهسا, مطالب مفید درباره پوشاک آنلاین مهسا

۲۴ ساعت مهلت تست

۲۴ ساعت مهلت تست

۲۴ ساعت مهلت تست، شرایط تعویض یا برگشت محصولات خریداری شده از پوشاک آنلاین مهسا

با تشکر از اینکه فروشگاه ما را انتخاب نموده اید، بر ما منت گذاشته‌اید و باور داشته باشید که مشتری مداری و پاسخگو بودن را وظیفه خود می‌دانیم.

ما برای عودت محصولات خریداری شده، شرایط پیچیده و سخت و آنچنانی نداریم، اما لطفا” جهت هرگونه درخواست یا اقدام در خصوص برگشت یا تعویض کالای خریداری شده، اول دستورالعمل آن را مطالعه فرمایید.

5/5 (1 نظر)

2 دیدگاه در “۲۴ ساعت مهلت تست

  1. پروانه گفت:

    سلام من دوره های آموزشی رو گذروندم اما اولین باره که می خوام کار فروش اینترنتی داشته باشم . شما همه چی رو دقیق گفتید اما بازم سوال هست که :
    ۱_ شماره تماس تلفنی وجود داره که در مواقع فوری و اضطرار بشه باهاش تماس گرفت ؟
    ۲ _ من تا مدل ها و قیمت ها رو نبینم که نمی تونم شما رو برای مشتری هام انتخاب کنم ممکنه قبل از پر کردن فرم همکاری این اطلاعات رو بدونم؟
    ۳_ بعد از اعلام همکاری چه مدت وقت دارم برای فروش ؟یا

    1. admin3 گفت:

      با سلام و احترام
      جواب سوال 1: پشتیبانی سایت از طریق واتس اپ با شماره 09104201300 هست؛ در حال حاضر مسول پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات آقای فریبرزی هستن که می تونید هر سوالی داشتید با ایشون مطرح کنید. در مواقع ضروری و اضطرار هم بله میشه باهاشون تماس گرفت اگر موقعیتش رو داشته باشن حتما جواب میدن.
      جواب سوال 2: دیگه اگر قرار باشه هر کسی موارد مربوط به همکاری از جمله قیمت های همکاری رو ببینه که اونوقت هر مشتری عادی میاد و به قیمت همکاری ثبت سفارش میکنه!!!!
      جواب سوال 3: این سوال واضح و شفاف نیست؛ منتها بعد از تکمیل فرم درخواست همکاری توسط شما و در صورتی که درخواست همکاریتون تایید بشه تا هر وقت که کاری و مدلی موجودیش تموم نشده باشه میتونید برای مشتریتون ثبت سفارش انجام بدید.
      پیشنهاد میشه که این مطلب زیر رو هم مطالعه بفرمایید تا بیشتر با نحوه کار ما آشنا بشید.

      معرفی همکاری بچه‌گانه مهسا
      با احترام

نظرات بسته شده است.