آموزش‌های پوشاک آنلاین مهسا, مطالب مفید درباره پوشاک آنلاین مهسا, همکاری پوشاک بچه گانه, همکاری لباس کودک

امکانات جدید برای همکاران

بنر معرفی امکانات جدید همکاری در فروش

پوشاک آنلاین مهسا با نزدیک یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه همکاری در فروش پوشاک بچه‌گانه، مفتخر است برای اولین‌بار امکانات جدید و فوق‌العاده‌ای را برای همکاران خود معرفی نماید.

تاریخ فعالسازی امکانات جدید: 1403/01/02

چقدر عالی می‌شد اگر می‌شد:

  • سفارشی که می‌خواهید ثبت کنید را با یک سفارش قبلی خود ادغام نمایید تا با هم ارسال گردند و هزینه ارسال کمتری پرداخت کنید؟
  • سفارشی که می‌خواهید ثبت کنید را  تا زمان دلخواه، عدم ارسال بزنید؟
  • سفارشی که قبلا ثبت کرده‌اید را تا زمان دلخواه، عدم ارسال بزنید.
  • سفارشی که می‌خواهید ثبت کنید را در سبد قرار دهید تا بعدا به آن اضافه کنید؟
  • سفارشی که قبلا ثبت کرده و عدم ارسال زده‌اید را هر وقت دوست داشتید ارسال بزنید؟
  • سفارشی که قبلا ثبت کرده‌اید را هر وقت دوست داشتید کنسل کنید؟
  • علاوه بر مشاهده پیگیری ساده‌ی سفارشات در حساب کاربری، تمام جزئیات و مراحل انجام شده برای سفارش در پشت پرده را ببینید.
  • سفارشات خود را با توجه به مرحله و وضعیت سفارشات، بصورت گروه‌بندی‌ شده ببینید.

در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم که همکاری پوشاک بچه گانه مهسا چرا و چگونه همه این آرزوهای بنظر محال را ممکن کرده است.

  • پوشاک آنلاین مهسا سایتی است که برای سالها در زمینه همکاری پوشاک کودک فعال بوده است.
  • زمینه تخصصی فعالیت آن همکاری پوشاک بچه‌گانه می‌باشد.
  • از صفر مطلق شروع نموده و در طی چندین سال به هزاران ارسالیِ ثبت همکاری در ماه رسیده‌ است.
  • رفع مشکلات و موانع و دغدغه‌های کاری همکاران همیشه یکی از اصول آن برای تحقیق و توسعه بوده است.

دقیقا بخاطر همین تجارب، درصدد برآمدیم تا مهم‌ترین دغدغه‌های همکاران را مرتفع نماییم.

معرفی امکانات جدید

1- درخواست ادغام (فعال در زمان در زمان ثبت سفارش جدید) :

از این پس همکاران پوشاک آنلاین مهسا می‌توانند در هنگام ثبت هر سفارش جدید، تقاضای ادغام آن با یک سفارش دیگر خود را بنمایند.

برای این درخواست حتما باید شماره سفارش قبلی و تعداد دست لباس در سفارش قبلی را وارد نمایید.

نکته: ادغام سفارش فعلی و قبلی شما، بعد از بررسی و تایید پشتیبانی پوشاک آنلاین مهسا انجام شده و با پیامک نیز به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای درخواست ادغام دو سفارش، در صفحه تسویه حساب (آدرس‌گزاری) می‌توانید از طریق گزینه‌ای که جدیدا اضافه گردیده است اقدام نمایید، این گزینه جدید در تصویر زیر مشخص می‌باشد.

آشنایی با محل گزینه

تقاضای ادغام سفارش

قابل اقدام در هنگام ثبت سفارش جدید از صفحه تسویه حساب (آدرس‌گزاری)

راهنمای ادغام سفارشات در همکاری پوشاک بچه گانه مهسا

2- درخواست عدم ارسال سفارش (سبد) (فعال هم در زمان ثبت سفارش جدید یا بعدا از طریق حساب کاربری)

ممکن است که شما بدلایل مختلفی بخواهید که سفارشی که در حال ثبت آن می‌باشید یا قبلا ثبت کرده‌اید تا زمان مشخصی ارسال نشود.

دلایل درخواست عدم ارسال سفارش ممکن است شامل:

شاید خود مشتری درخواست کرده باشد که سفارش فعلا ارسال نگردد.

شاید شما بخواهید که بعدا به سفارش اضافه کنید.

این امکان بصورت کاملا خودکار و بدون دخالت پشتیبانی توسط خود شما همکار عزیز قابل انجام است و شما می توانید یا در هنگام ثبت سفارش جدید یا بعدا از طریق حساب کاربری خود یک سفارش را عدم ارسال بزنید یا به اصطلاح داخل سبد بگذارید.

برای این امکان جدید محدودیت زمانی در نظر گرفته نشده است و شما تا هر زمان که خواستید می‌توانید سفارش را در سبد نگه دارید.

هر زمان هم که خواستید می‌توانید تقاضای ارسال آن را از حساب کاربری خود ثبت نمایید.

با دقت در 3 تصویر زیر کاملا متوجه خواهید شد که چگونه و از کجا می‌توانید اقدام نمایید.

آشنایی با محل گزینه

فعلا ارسال نــشود (سبد)

قابل اقدام در هنگام ثبت سفارش جدید از صفحه تسویه حساب (آدرس‌گزاری)

راهنمای گذاشتن سفارش در سبد
آشنایی با محل گزینه

فعلا ارسال نــشود (سبد)

قابل اقدام از حساب کاربری

راهنمای ثبت عدم ارسال سفارش از طریق حساب کاربری
آشنایی با محل گزینه

درخواست ارسال

قابل اقدام از حساب کاربری

راهنمای درخواست ارسال سفارش

3- درخواست کنسلی یک سفارش

تا زمانی که یک سفارش ثبت شده شما در مرحله اول پردازش (ثبت موفق سفارش) باشد و پردازش آن (شروع عملیات ارسال) آغاز نشده باشد می‌توانید از حساب کاربری خود درخواست کنسلی سفارش را ثبت نمایید.

درخواست کنسلی پس از بررسی پشتیبانی انجام شده و شما نیز با پیامک و ایمیل مطلع خواهید شد.

نکته: مبلغ پرداختی بابت سفارشات کنسلی، نقد نشده و در کیف پول شما شارژ شده و در اولین سفارش بعدی‌تان قابل استفاده خواهد بود.

چنانچه سفارش شما قابل کنسل نباشد (در مرحله اول پردازش نباشد و فرایند ارسال آن شروع شده باشد) قادر به مشاهده دکمه کنسل سفارش نخواهید بود.

با بررسی تصویر زیر با نحوه نمایش و مکان نمایش دکمه کنسل سفارش آشنا می‌شوید.

آشنایی با محل گزینه

درخواست کنسل سفارش

قابل اقدام از حساب کاربری

راهنمای کنسل سفارش همکار در همکاری پوشاک کودک مهسا

4- مشاهده تمام جزئیات سیستمی پردازش یک سفارش

کاربران سایت پوشاک آنلاین مهسا در حال حاضر قادر به پیگیری سفارشات خود و مشاهده فرایند پردازش سفارشات خود می‌باشند. البته این پیگیری و مشاهده مراحل پردازش فقط در 4 مرحله و بصورت کلی قابل مشاهده می‌باشد.

با امکان جدیدی که فراهم شده است از این به بعد همکاران می‌توانند تمام جزئیات و مراحل انجام گرفته در پشت پرده را برای سفارش خود مشاهده نمایند.

حتی کوچکترین تغییرات پشت پرده سفارشات نیز از دید شما پنهان نخواهد ماند.

دقت در 3 تصویر پایین، درک این مطلب را برای شما کاملا ساده خواهد کرد.

آشنایی با محل

پیگیری کلی سفارشات

قابل مشاهده از حساب کاربری/ داخل هر سفارش

تصویر پیگیری کلی سفارشات
آشنایی با محل گزینه

یادداشت‌های سفارش
(تمام جزئیات دقیق پردازش سفارش)

قابل مشاهده از حساب کاربری/ داخل هر سفارش

تصویر محل قرارگیری دکمه یادداشت‌های سفارش
آشنایی با نحوه نمایش

تمام جزئیات دقیق پردازش سفارش

قابل مشاهده از حساب کاربری/ داخل هر سفارش (با زدن دکمه یادداشت‌های سفارش در پایین صفحه)

نحوه نمایش یادداشت‌های سفارش

5- مشاهده سفارشات بصورت گروه‌بندی شده (بر اساس وضعیت سفارش)

تا قبل از این، تمام سفارشات همکاران بصورت یکجا برای آنها قابل مشاهده بود و این نحوه نمایش سفارشات مشکلاتی را برای همکاران (مخصوصا همکاران پر ثبت و دارای تعداد سفارشات بالا) بوجود می‌آورد مانند:

همکار قبلا سفارش یا سفارشاتی را در سبد خرید گذاشته تا ارسال نشود ولی فراموش می‌کرد.

یک سفارش همکار بدلیل مواردی مانند نقص آدرس، عدم وجود شماره مشتری در متن آدرس، واریز ناقص و ... توسط پشتیبانی معلق می‌شد و علیرغم ارسال پیامک و ایمیل توسط سایت برای همکار، وی متوجه نمی‌شد (مثلا پیامک به گوشی وی نمی‌رسید یا ایمیل خود را چک نمی‌کرد یا اصلا ایمیل هم نمی‌رسید).

برای حل این مشکل و به صفر رساندن این احتمال، همکاران می‌توانند از این به بعد تعداد تمام سفارشات خود را بر اساس وضعیت سفارش با ذکر تعداد هر سفارش در آن وضعیت مشاهده نماید و حتی با کلیک (لمس) هر وضعیت، فقط سفارشات دارای آن وضعیت را بصورت جداگانه ببینند.

دقت در تصویر زیر، کمک خواهد کرد تا کامل موضوع را متوجه گردید.

آشنایی با محل گزینه

نمایش سفارشات بصورت دسته‌بندی‌شده
(بر اساس وضعیت سفارش)

قابل مشاهده از حساب کاربری

مشاهده سفارشات بصورت دسته بندی شده

سوالات متداول

تقاضای ادغام دو سفارش (اضافه کردن به سفارش قبلی) چند بار امکان دارد؟

محدودیتی وجود ندارد و بارها قابل تکرار است، فقط باید توجه کنید که سفارش در مرحله اول پردازش (ثبت موفق سفارش) باشد تا درخواست ادغام شما تایید شود.

قبلا برای یک سفارش جدید تقاضای ادغام با یک سفارش قبلی ثبت کردم، هنوز ادغام توسط پشتیبانی انجام نشده است، می‌توانم دوباره یک سفارش دیگر ثبت کرده و تقاضای ادغام با همان سفارش کنم؟

بهتر است که صبر کنید تا ادغام قبلی شما انجام گردد. اگر مورد اورژانسی است با پشتیبانی مطرح کنید.

پس از ادغام دو سفارش، چگونه مطلع می‌گردم؟

با پیامک و ایمیل، همچنین می‌توانید از حساب کاربری خود نیز متوجه انجام ادغام شوید.

چگونه می‌توانم سفارشی را در سبد خرید بگذارم تا فعلا ارسال نشود؟

1- در هنگام ثبت سفارش جدید.

2- از حساب کاربری‌تان

چگونه می‌توانم سفارشی که قبلا در سبد گذاشته و عدم ارسال زده‌ام را تقاضای ارسال کنم؟

از حساب کاربری با دکمه مربوطه، در این عکس کامل مشخص است.

تا چه مدت پس از ثبت یک سفارش جدید می‌توانم آن را کنسل نمایم؟

اگر فرایند ارسال سفارش مذکور شروع نشده باشد. در هر حال چنانچه سفارشی قابل کنسل باشد دکمه آن در حساب کاربری قابل مشاهده است.

یادداشت‌های سفارش که در صفحه هر سفارش با کلیک روی دکمه مربوطه نمایش داده می‌شود شامل چه مواردی و جزئیاتی است؟

شامل تمام جزئیات و مراحل سفارش (هر کاری که در پشت پرده و در سمت ما بر روی سفارش انجام گرفته است)، هیچ کاری نیست که بر روی سفارش انجام شده باشد و شما نبینید.

یک سفارش من در وضعیت سفارش خاصی است (در دست بررسی) که نمی‌دانم دلیل آن چیست و چرا باید بررسی شود، چکار باید بکنم؟

به سادگی با پشتیبانی سایت ارتباط بگیرید تا کامل موضوع برای شما روشن و دلیل آن برای شما مشخص گردد.

در این مطلب شما را با امکانات جدید برای همکاران آشنا کردیم.

مطالعه جمع‌بندی و تدارک این امکانات جدید برای همکاران در سایت حدود یکسال زمان برد اما با رونمایی از آنها، قطعا همکاری فروش بچه گانه با پوشاک آنلاین مهسا بیش از پیش دلچسب‌تر و راحت‌تر و روان‌تر خواهد بود.

تقریبا تمام این امکانات برای اولین‌بار است که توسط یک تامین کننده همکاری در اختیار همکاران گذاشته شده است.

همکاری پوشاک کودک با مهسا که قوی، خوشنام و دارای اعتبار بسیار بالا در بین همکاران می‌باشد همیشه آماده گرفتن بازخورد از همکاران و دریافت انتقادات و پیشنهادات آنها می‌باشد تا با بهینه کردن فرایندها، همکاری فروش بچه گانه را بیش از پیش لذت بخش‌تر و راحت‌تر و روان‌تر نماید.

علیرغم اینکه کدهای رهگیری سفارشات برای همکاران پیامک می‌گردد اما ما یک کانال کد در تلگرام نیز داریم که بررسی آن می‌تواند برای کسانی که دنبال یک همکاری بچه گانه قوی و معتبر هستند کمک کننده باشد:

کانال کد رهگیری پوشاک آنلاین مهسا در تلگرام (اگر با زدن روی لینک کانال برای شما باز نشد می‌توانید آی دی  trusting_us را در تلگرام جستجو کنید.

معرفی همکاری پوشاک کودک مهسا

5/5 (1 نظر)

نظر، دیدگاه یا پرسش خود را مطرح کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(کد امنیتی) لطفا جای خالی را پر کنید. (اجباری)-- بارگیری کد امنیتی --