آموزش‌های پوشاک آنلاین مهسا, مطالب مفید درباره پوشاک آنلاین مهسا, همکاری پوشاک بچه گانه, همکاری لباس کودک

آموزش تبدیل به کاربر همکار

همکاری پوشاک بچه گانه

همکاری پوشاک بچه گانه

همکاری پوشاک بچه گانه: تبدیل شدن شما به یکی از همکاران ما به سادگی امکان پذیر می‌باشد، کافی است که فروشگاهی آنلاین در یک وب‌سایت یا یکی از شبکه‌های اجتماعی/ پیام‌رسان‌ها نظیر تلگرام، اینستاگرام، واتس‌آ‌پ یا … داشته و در آن محل به کار فروش آنلاین پوشاک بچه‌گانه اشتغال داشته باشید.

در واقع مهمترین لازمه تبدیل حساب کاربری شما در سایت پوشاک آنلاین مهسا از مشتری عادی به کاربر همکار، احراز همکار بودن شماست.

برای ثبت نام بعنوان همکار در سایت پوشاک آنلاین مهسا، در پایین همین مقاله، دکمه‌ای با عنوان “ثبت نام برای همکاری در فروش” قرار دارد که شما با کلیک بر روی آن به صفحه ثبت نام همکاران هدایت خواهید شد تا در آنجا فرم درخواست را تکمیل و ارسال نمایید، همکاران ما با بررسی درخواست و در صورت احراز همکار بودن شما، از طریق ایمیل و نیز پیامک شما را مطلع خواهند نمود.

به محض تایید همکار بودن شما، حساب کاربری شما در سایت از کاربر عادی به کاربر همکار تغییر می‌یابد که پس از آن با ورود به سایت، خواهید توانست علاوه بر قیمت‌های تک فروشی، قیمت‌های همکاری و عمده‌فروشی و سایر موارد مربوط به همکاران را نیز مشاهده بفرمایید (لازم به توضیح است که هر یک از قیمت‌‌های تک‌فروشی، همکاری و عمده‌فروشی با یکدیگر متفاوت می‌باشد).

اگر کاربر همکار باشید، تمام فاکتورهای شما با قیمت همکاری یا عمده ثبت خواهند شد و بسته‌های ثبت شده توسط شما بدون هیچگونه نام و نشان و علامت متفرقه‌ای ارسال خواهند گردید بدین صورت که در قسمت فرستنده بسته فقط یک مهر حاوی شماره یک صندوق پستی زده می‌شود، البته لازم به ذکر است که در قسمت تسویه حساب و وارد نمودن مشخصات و آدرس مشتری، گزینه‌هایی نیز تدارک دیده شده است تا هر آنچه می‌خواهید در کنار این مهر صندوق پستی درج گردد (نظیر نام شما، تلفن شما، نام آنلاین شاپ شما و …) .

سوالات متداول:

شما می‌توانید با کلیک (لمس) دکمه زیر نسبت به تکمیل فرم درخواست همکاری اقدام نموده و پس از ارسال فرم، منتظر بررسی بمانید، در صورت تایید درخواست همکاری شما مراتب از طریق پیامک، واتس‌اپ و ایمیل به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیشنهاد می‌شود که با کلیک در ایـــــــنـــــــجــــــا، صفحه معرفی همکاری بچه‌گانه مهسا را نیز مطالعه نمایید تا با مشاهده مواردی دیگر مثل:

نحوه رفتار و نمایش سایت برای همکاران چگونه است؟

همکاران چه مواردی را درسایت می‌بینند که بقیه نمی‌بینند؟

و …. آشنا گردید.

تکمیل فرم درخواست همکاری در فروش

در صورت داشت هر گونه سوال یا نیاز به راهنمایی، می‌توانید از طریق واتس‌آپ به شماره 09104201300 با پشتیبانی سایت (آقای فریبرزی) در ارتباط باشید.

معرفی همکاری بچه گانه مهسا

سیستم همکاری در فروش پوشاک آنلاین مهسا (پوشاک آنلاین مهسا)

4.3/5 (8 نظر)

3 دیدگاه در “آموزش تبدیل به کاربر همکار

  1. همکار هستم
    جون مادرت ثبت کن

  2. همکار هستم

    همکار هستم
    لطفا ثبت کنید

    1. admin3 گفت:

      با سلام و احترام.
      معلوم نکردید که چی رو باید ثبت کنیم، اما اگر همکار هستید و می خواهید که درخواست همکاری با بدهید تا بررسی گردد باید اول فرم درخواست همکاری را تکمیل و ارسال فرمایید تا بررسی گرذد، نتیجه بررسی هم (چه رد و چه تایید) به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد (در صورت رد با ذکر دلیل از طریق پیامک و در صورت تایید از طریق پیامک و واتس‌اپ و اگر ایمیل وارد کرده باشید از طریق ایمیل).

      معرفی همکاری بچه‌گانه مهسا

نظر، دیدگاه یا پرسش خود را مطرح کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(کد امنیتی) لطفا جای خالی را پر کنید. (اجباری)-- بارگیری کد امنیتی --