آموزش‌های پوشاک آنلاین مهسا, مطالب مفید درباره پوشاک آنلاین مهسا, همکاری پوشاک بچه گانه, همکاری لباس کودک

ثبت سفارشات همکاران توسط ادمین

همکاری لباس کودک

مقدمه:

از تاریخ 1402/05/28 ثبت سفارشات همکاران توسط ادمین‌های کانال همکاری مهسا متوقف گردید و ثبت سفارشات همکاران منحصر به سایت پوشاک آنلاین مهسا گردید.

اما یک سری همکاران بودند که همان روش سنتی یعنی ثبت سفارشات همکاران در تلگرام را ترجیح می‌دادند و از طرفی هم تعدادی از همکاران بسیار فعال و با تعداد ثبتی بالا مواجه بودند که با سایت راحت نبودند.

این دسته از همکاران نه می‌توانستند از نقاط قوت مجموعه همکاری لباس کودک مهسا مانند:

نظم، دقت، مسولیت‌پذیری، ارسال دقیق، چک شدن کارها قبل از ارسال، قیمت مناسب، تنوع کاری زیاد و … بگذرند و نه اینکه با ثبت از طریق سایت راحت بودند و این معضل بزرگی برای آنها شد.

بر آن شدیم تا فکری برای این معضل اساسی خود و همکاران بکنیم، نتیجه روزها هم‌فکری و مشورت شد اینکه تصمیم گرفتیم تا تدارکی ببینیم که این دسته از همکاران بتوانند ثبت سفارشات خود را برون‌سپاری نمایند، یعنی همان ثبت سفارشات از طریق ادمین، منتها نه ادمین سنتی تلگرام و اینستاگرام و ….، منظور این بود که در سایت ادمین داشته باشند.

بعدتر فهمیدیم که پیاده‌سازی این کار، سخت‌تر از آن بوده که فکر می‌کردیم. امـــــا با روزها پیگیری و تلاش توسط تیم توسعه پوشاک آنلاین مهسا، بالاخره محقق شد.

روال کار به چه صورت است؟

1- تعریف یک کاربر یا یک حساب کاربری در داخل همان حساب کاربری همکار

یک حساب کاربری بعنوان حساب کاربری فرعی یا زیر مجموعه توسط همکار تعریف می‌گردد و نام کاربری و پسورد ان به ادمین مورد نظر داده می‌شود.

2- ورود ادمین انتخاب شده برای اولین بار به حساب کاربری زیرمجموعه همکار

ادمین پس از دریافت نام کاربری و رمز از همکار، یکبار برای تست ورود و درستی نام کاربری و پسورد وارد می‌شود.

3- تدارک ارتباط همکار و ادمین در بیرون از سایت

همکار یک گروه یا کانال در یکی از شبکه‌های اجتماعی یا پیام‌رسان‌ها نظیر تلگرام، ایتا، روبیکا و … ایجاد می‌کند تا سفارشات دریافتی خود را در آن گروه درج نماید، ادمین هم عضو این گروه می‌گردد تا بلافاصله از سفارشات مطلع و آنها را در سایت ثبت نماید.

4- دریافت سفارش از مشتری و ثبت آن در سایت

همکار بلافاصله پس از انجام فروش موفق از محصولات پوشاک آنلاین مهسا، جزئیات فروش و تصویر فیش واریزی به حساب پوشاک آنلاین مهسا را در گروه یا کانال مشترک با ادمین درج نموده و ادمین نیز اقدام به ثبت در سایت می‌نماید.

البته مواردی که ذکر شد روال کلی کار بود، تیم تحقیق و توسعه پوشاک آنلاین مهسا تا آنجا که در توان داشتند به ریزه‌کاری‌های کار اندیشیده و موارد زیادی را در این پروژه گنجانده‌اند.پاسخ به برخی سوالاتی که ممکن است پیش بیاید:

پاسخ به بعضی سوالات و ابهاماتی که ممکن است پیش بیاید و اشاره به برخی ریزه‌کاری‌های پروژه (ثبت سفارشات همکاران توسط ادمین در سایت)

همکارانی که زمینه همکاری لباس کودک فعال بوده با پوشاک آنلاین مهسا نیز همکاری دارند و از طرفی چون در کار کردن از طریق سایت مشکل دارند، با این راهکار قطعا مشکلشان حل می‌گردد و من بعد مثل سابق خواهند توانست در زمینه همکاری لباس بچه گانه با ما همکاری نمایند.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام یا نیاز به راهنمایی می‌توانید از طریق واتس‌اپ با شماره 09104201300 (آقای فریبرزی) مطرح نمایید، در صورت مشکل در ارتباط از طریق واتس‌اپ، اگر تماس هم بگیرید در صورت امکان پاسخگو خواهند بود.

اگر نظر یا دیدگاه یا سوالی دارید، می‌توانید در پایین همین صفحه بنویسید.

5/5 (1 نظر)

نظر، دیدگاه یا پرسش خود را مطرح کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(کد امنیتی) لطفا جای خالی را پر کنید. (اجباری)-- بارگیری کد امنیتی --