سیستم همکاری در فروش پوشاک آنلاین مهسا

همکاری در فروش لباس و پوشاک

آشنایی اولیه با سیستم همکاری در فروش پوشاک آنلاین مهسا

همکارانی که بصورت همکاری با پوشاک آنلاین مهسا همکاری می‌نمایند اجناس موجود شده در وبسایت یا کانال تلگرام همکاران پوشاک آنلاین را در شبکه‌های اجتماعی که در آنها فعالیت می‌نمایند درج می‌نمایند (می‌چینند).

قیمت تکی برای همکاران متفاوت از قیمت تکی برای سایر مشتریان می‌باشد.

همکاران در قیمت‌گذاری کالا در صفحات اجتماعی خود آزاد می باشند.

پس از آنکه همکاران فروش موفقی داشتند چگونه می‌توانند سفارش خود را ثبت نمایند تا برای مشتریشان ارسال گردد؟

وقتی فروش موفقی داشته و جنسی یا اجناسی را به یکی از مشتریان خود فروختند پس از کسر سود خود، از یکی از سه طریق زیر می‌توانند سفارش مشتری خود را ثبت نمایند تا برای وی ارسال گردد.

ثبت از طریق کانال تلگرام همکاران پوشاک آنلاین

در این روش همکاران فروش پوشاک آنلاین مهسا، تصویر فیش واریزی را که شامل جمع قیمت همکاری اجناس فروخته شده+هزینه ارسال می باشد را همراه با آدرس دقیق مشتری، شماره تلفن و کد پستی برای ادمین فروش کانال تلگرام همکارن پوشاک آنلاین ارسال می‌نمایند.

ثبت مستقیم از طریق سایت پوشاک آنلاین مهسا

در این روش همکاران فروش پوشاک آنلاین مهسا سفارش خود را از طریق مستقیم در سایت ثبت می‌نمایند.

فقط بجای آدرس خود آدرس مشتری خود را وارد می‌نمایند.

توصیه ما استفاده از این همین روش می‌باشد که در ادامه دلایل آن نیز توضیح داده خواهد شد.

دلایل برتری سیستم همکاری در فروش پوشاک آنلاین مهسا بر روش های مرسوم

قبل از پاسخ به این سوال بهتر این است که اول کمی با روش مرسوم و سنتی و رایج همکاری در فروش آشنا شده و سپس روش همکاری در فروش با پوشاک آنلاین مهسا و تفاوت‌ها و برتری‌های آن توضیح داده شود.

روش مرسوم (رایج و سنتی) همکاری در فروش که سایر فروشگاه‌های آنلاینِ همکاری عمل می‌نمایند:

روش مرسوم همکاری در فروش بدین ترتیب می‌باشد که فروشنده همکار وقتی مشتری‌اش کالایی را از او درخواست نمود بلافاصله پیامی را برای تامین کننده ارسال و درخواست موجودی می‌نماید، پس از دریافت جواب مثبت از تامین کننده، او نیز به مشتری خود جواب مثبت داده و فروش را به اتمام می‌رساند.

این رد و بدل شدن پیام در بسیاری مواقع زمان‌بر می‌باشد:

ممکن است تامین کننده در آن زمان مشغول بوده یا قادر به پاسخ‌گویی نباشد و همکار در پاسخ به مشتری خود با تاخیر زیادی مواجه گردد و چه بسا که مشتری منصرف شده و سفارش خود را لغو نماید.

ممکن است پس از اینکه فروشنده همکار جواب تایید موجودی را از تامین کننده دریافت و نسبت به دریافت واریزی از مشتری خود اقدام نمود تا زمان ارسال واریزی برای تامین کننده یا اطلاع تامین کننده از سفارش، موجودی کالا به اتمام رسیده باشد و این مصیبتی می شود برای همکار، چون باید کالا را به هر طریقی تهیه و برای مشتری‌اش ارسال نماید تا به اصطلاح مشتری عزیزِ وی که برای جذب تک تک آنها وقت و انرژی و سرمایه تلف شده است، از دست نرود.

روش همکاری در فروش با پوشاک آنلاین مهسا، تفاوت‌ها و برتری‌های آن:

در سیستم ما، همکار در لحظه می‌تواند موجودی واقعی و لحظه‌ای کالا را از طریق سایت مشاهده نماید. این یعنی اینکه حتی لحظه‌ای معطل جواب برای تایید موجودی از طرف تامین‌کننده نمی‌ماند.

این یعنی راحتی کار و صرفه جویی در وقت ارزشمند همکار، جواب‌گویی سریع و آنی به مشتری، کاهش زمان اتمام فروش و تعیین تکلیف سریع اینکه آیا فروش بصورت موفق انجام می‌شود یا خیر، آزادی سریع آن قسمت از فکر و ذهن همکار که اختصاص به پاسخ گویی به یک مشتری دارد و اختصاص همان قسمت از فکر و ذهن به امر مهم دیگری و بسیاری مزایای دیگر.

در سیستم ما، پس از انجام فروش موفق توسط همکاربه مشتری خود، وی می‌تواند سریعا نسبت به ثبت آن در سیستم اقدام نماید (یک الی دو دقیقه)

این یعنی راحتی بیشتر کار و صرفه جویی بیشتر در وقت ارزشمند همکار، فارغ شدن سریع همکار از فرایند یک فروش و رسیدگی به سایر امورات خود.

درسیستم ما، در صورت عضویت همکار در خبرنامه پیامکی ما که کاملا رایگان بوده و هیچگونه هزینه‌ای برای همکار ندارد، وی می‌تواند در صورت افزوده شدن کالای جدید به انبار یا تکرار تامین موجودی یک کالا، بلافاصله بوسیله پیامک مطلع گردد. همچنین از مهمترین اعلانات و اطلاعیه‌ها از طریق پیامک که یک روش دم دستی و سهل و آسان می‌باشد مطلع می‌گردد.

این یعنی اینکه لازم نیست وی دائما به سایت یا شبکه‌های اجتماعی ما سرزده و از کالاهای جدید کسب خبر نماید. هر موقع کالایی اضافه یا تکرار شد با پیامک مطلع می‌گردد.

در سیستم ما، تمامی ارسالی‌های عادی فقط با پست پیشتاز صورت می‌گیرد و پست عادی یا سفارشی نداریم اگر چه به درخواست همکار، امکان ارسال با تیپاکس پس‌ یا پیش کرایه نیز مهیا می‌باشد، هر روز ارسال برقرار می‌باشد، در بسته‌های پستی ارسالی هیچ نشان و علامتی از ما نیست (فقط یک مهر حاوی یک شماره متعلق به صندوق پستی ما در قسمت فرستنده درج می‌گردد، البته در هنگام ثبت سفارش توسط همکار از طریق سایت یا ادمین کانال تلگرام در صورت درخواست همکار، امکان درج مشخصات وی نیز در قسمت فرستنده فراهم می‌باشد بعنوان مثال آدرس و تلفن و نام همکار و نام فروشگاه ارسال کننده. حتی می‌توانیم بروشور تبلیغاتی شما را که از قبل در سایت آپلود کرده‌اید را چاپ و در بسته ارسالی قرار دهیم.

این یعنی آسودگی خیالِ صد درصدی همراه با یک اعتبار و پرستیژ عالی برای کسب و کار شما. (همکاران قدیمی و با تجربه که سابقه کار با همکاری‌های مختلف را دارند، بخوبی اهمیت این موضوع را درک می‌کنند).

در سیستم ما، تمامی مراحل پردازش سفارش از لحظه ثبت تا ارسال و کد رهگیری از طریق پیامک و نیز ایمیل (اگر ایمیلتان را در حساب کاربری خود در سایت ثبت کرده باشید) اطلاع رسانی می‌گردد.

این و تمام توضیحات بالا و سایر توضیحاتی که درج همه آنها در این مطلب بسیار طولانی گردیده و لازمه آشنایی با یک‌یکِ آنها کار با سیستم می‌باشد، یعنی راحتی و روانی و بدون دردسر و بی دغدغه بودن کسب و کار و کسب و درآمد، تنها کاری که شما باید انجام دهید جذب و جوابگویی به مشتری می‌باشد.

برای ثبت سفارش از طریق سایت در هر سفارش 5 درصد مبلغ سفارش در کیف پول شما شارژ می‌گردد که در سفارشات آتی قابل استفاده می‌باشد. این مبلغ در لحظه‌ای که سفارش ارسال گردیده و کد رهگیری سفارش نیز برای شما بصورت خودکار پیامک گردید اعمال خواهد شد. لازم به توضیح است که قیمت‌های ما همیشه منصفانه است، گران نمی‌فروشیم که بعدا درصدی از آن را به عنوان تخفیف به شما عودت دهیم، این مبلغ در واقع هزینه ادمین است که چون از طریق سایت و بدون درگیر شدن ادمین، سفارش خود را ثبت می‌نمایید، به خود شما تعلق می‌گیرد.

این یعنی اینکه علاوه بر اینکه همیشه موجودی لحظه ای را در دسترس دارید و می‌توانید سفارش خود را هم در کمتر از دو دقیقه ثبت نمایید، تخفیفی خوب و و قابل توجه هم خواهید داشت.

در سیستم ما، امکانات بسیار زیادتری نیز پیش بینی شده است که ذکر همه آنها از حوصله مطلب خارج استٰ همکاران در طی کار با سیستم به مرور با آنها آشنا خواهد شد.

سوالات متداول

راهنما و آموزش تبدیل به کاربر همکار

0/5 (0 نظر)
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.