آموزش و دانستنیها, آموزش‌های پوشاک آنلاین مهسا, مطالب مفید درباره پوشاک آنلاین مهسا

همکاری در فروش بین فروشندگان آنلاین، یک روش عالی برای شروع یک کسب و کار جدید یا توسعه آن

تصویر شاخص نوشته همکاری در فروش بین فروشندگان آنلاین

مختصری در مورد سیستم همکاری در فروش آنلاین

همکاری در فروش بین فروشندگان عمده و خرد آنلاین موردی است که این روزها بسیار رایج شده است، یک روش عالی برای شروع یک کسب و کار جدید یا توسعه آن.

عمده فروشان یا کسانی که سرمایه کافی و نیز موجودی کافی در انبار خود دارند از توانمندی ها و روابط سایر فروشندگان فعال در زمینه کاری خود که محدودیت‌هایی از جمله در تهیه سرمایه و اجناس دارند استفاده کرده و محصولات خود را بفروش می‌رسانند. در این سیستم هر دو طرف به مزایایی خاص که اصلی‌ترین آن کسب سود و سود بیشتر و راحت‌ترمی‌باشد می‌رسند.


کدام محدودیت‌های خاص منجر به سوق دادن فروشندگان آنلاین خرد دارای مشتری و روابط برای همکاری در فروش می‌گردد؟

همکاری در فروش بین فروشندگان آنلاین بیشتر مناسب فروشندگان فرعی و خرد است که با محدودیت‌هایی دست به گریبان هستند که بعضی از آنها در زیر آورده می‌شود.

1- فروشندگانی که فاقد سرمایه لازم برای موجود نمودن محصولات زمینه کاری خود می‌باشند.

2- فروشندگانی که سرمایه لازم را داشته ولی امکانات انبارداری لازم را ندارند.

3- فروشندگانی که معمولا شغل آنها یک شغل خانگی و جانبی می‌باشد مثلا در صنف پوشاک زنانه و بچه‌گانه اکثریت فروشندگانی که در این دسته جای می‌گیرند خانم‌های خانه‌دار می‌باشند.

4- فروشندگانی که علیرغم دارا بودن منابع و امکانات لازم، علاقه‌ای به درگیر شدن با سایر مسائل نداشته و به سود کمتر و البته بی‌دردسرتر راضی می‌باشند.


مزیت همکاری در فروش برای فروشندگان چیست؟

در این روش، فروشندگان اصلی که زیرشاخه‌های متعددی دارند از فروشندگان خرد استفاده کرده و فروش خود را تا حد زیادی بهبود می‌بخشند. آنها در این نوع فروش برای خود سود کمتری در نظر می‌گیرند درمقابل از اموری نظیر چانه زنی و جذب مشتری خلاص می‌گردند.

فروشندگان فرعی نیز با استفاده از قابلیت‌های خود شامل مشتریان و توانایی‌های بازاریابی که دارند و نیز بدون سرمایه و انبار و پرسنل به سود خوبی دست پیدا می‌کنند.


اصلی‌ترین مشتریان فروشندگان فرعی چه کسانی می‌باشند؟

مشتریان اصلی این گروه را مخاطبین آنها در شبکه‌های اجتماعی تشکیل می دهند، بعنوان مثال در ایران اعضای کانال یا گروه تلگرام آنها یا دنبال کننده‌های پیج اینستاگرام آنها، چون این رسانه‌ها در ایران بسیار پرمخاطب و همه‌گیر هستند.

تعداد بسیار ناچیزی از آنها دارای وبسایت می‌باشند.


معایب همکاری در فروش برای فروشندگان چیست؟

فروشندگان اصلی در این روش دسترسی مستقیم به بازار هدف ندارند و برای فروش وابستگی کامل به فروشندگان زیرمجموعه خود دارند، در صورت قطع همکاری یکی از فروشندگان فرعی دسترسی به بازار در دسترس وی را از دست می‌دهند.

فروشنگان فرعی برای تامین کالاهای خود وابستگی کامل به فروشنده اصلی دارند و این تامین کننده می‌باشد که محصولاتی را که باید موجود یا شارژ مجدد گردند را تعیین می‌کنند و قیمت‌گذاری نیز بر عهده او می‌باشد.


یک مثال از دردسرهای فروشندگان فرعی در این روش:

معمولا فروشندگان فرعی کالاهایی را که تامین کننده اصلی موجود نموده در شبکه اجتماعی مورد استفاده خود به اصطلاح چیده و شروع به تبلیغ و بازاریابی می‌نماید، به محض دریافت واریزی از مشتری خود سود خود را کسر و مابقی را به حساب فروشنده بالادستی انتقال و ثبت سفارش می‌نماید، در آدرس ارسال سفارش هم نه آدرس خود بلکه آدرس مشتری را ثبت می‌نماید.

مشکل اینجاست که در فاصله بین واریزی مشتری و انتقال به حساب بالادست ممکن است موجودی کالا در انبار تامین کننده اصلی به اتمام رسیده باشد، البته برای این موضوع هم راهکار وجود دارد و این فروشندگان فرعی جنسی را که فروخته‌اند از سایر گروه‌ها و محل‌های تامین تهیه و بدست مشتری خود می‌رسانند تا مشتری خود را راضی و حفظ نمایند.

شما همچنین می‌توانید برای مشاهده راهنما و آشنایی با نحوه همکاری در فروش با پوشاک آنلاین مهسا که متمایز و دارای برتری‌های ویژه می‌باشد از لینکهای زیر استفاده نمایید.

معرفی همکاری بچه گانه مهسا

سیستم همکاری در فروش پوشاک آنلاین مهسا

مقاله مفید در این زمینه (انگلیسی)

Squad Goals: Four Collaboration Ideas to Boost Your Small Business’ Sales

0/5 (0 نظر)

نظر، دیدگاه یا پرسش خود را مطرح کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *