آموزش‌های پوشاک آنلاین مهسا, مطالب مفید درباره پوشاک آنلاین مهسا, همکاری پوشاک بچه گانه, همکاری لباس کودک

سیستم همکاری در فروش پوشاک آنلاین مهسا

همکاری در فروش

آشنایی اولیه با سیستم همکاری در فروش پوشاک آنلاین مهسا

همکارانی که بصورت همکاری با پوشاک آنلاین مهسا همکاری می‌نمایند اجناس موجود شده در وبسایت یا کانال تلگرام همکاران پوشاک آنلاین را در شبکه‌های اجتماعی که در آنها فعالیت می‌نمایند درج می‌نمایند (می‌چینند).

قیمت تکی برای همکاران متفاوت از قیمت تکی برای سایر مشتریان می‌باشد.

همکاران در قیمت‌گذاری کالا در صفحات اجتماعی خود آزاد می باشند.

پس از آنکه همکاران فروش موفقی داشتند چگونه می‌توانند سفارش خود را ثبت نمایند تا برای مشتریشان ارسال گردد؟

وقتی فروش موفقی داشته و جنسی یا اجناسی را به یکی از مشتریان خود فروختند پس از کسر سود خود، از یکی از دو طریق زیر می‌توانند سفارش مشتری خود را ثبت نمایند تا برای وی ارسال گردد.

1- ثبت از طریق کانال تلگرام همکاران پوشاک آنلاین

در این روش همکاران فروش پوشاک آنلاین مهسا، تصویر فیش واریزی را که شامل جمع قیمت همکاری اجناس فروخته شده+هزینه ارسال می باشد را همراه با آدرس دقیق مشتری، شماره تلفن و کد پستی برای ادمین فروش کانال تلگرام همکاری ارسال می‌نمایند. توضیح: کانال همکاری مهسا در تلگرام یک کانال خصوصی می‌باشد به این معنی که با سرچ در تلگرام نمایش داده نمی شود و برای ورود به آن حتما همکاران باید از طریق لینک ورود اقدام نمایند. توضیح: برای دادن لینک ورود به شخصی، حتما همکار بودن وی بررسی و احراز خواهد شد و بعبارت دیگر اشخاص و مشتریان عادی حق ورود به کانال همکاری مهسا را ندارند.

2- ثبت مستقیم از طریق سایت پوشاک آنلاین مهسا

در این روش همکاران فروش تایید شده پوشاک آنلاین مهسا سفارش خود را (به قیمت همکاری) از طریق مستقیم در سایت ثبت می‌نمایند.

توصیه ما استفاده از این همین روش می‌باشد که در ادامه دلایل آن نیز توضیح داده خواهد شد.

دلایل برتری سیستم همکاری در فروش پوشاک آنلاین مهسا بر روش های مرسوم

قبل از پاسخ به این سوال بهتر این است که اول کمی با روش مرسوم و سنتی و رایج همکاری در فروش آشنا شده و سپس روش همکاری در فروش با پوشاک آنلاین مهسا و تفاوت‌ها و برتری‌های آن توضیح داده شود.

روش مرسوم (رایج و سنتی) همکاری در فروش که سایر فروشگاه‌های آنلاینِ همکاری عمل می‌نمایند:

روش مرسوم همکاری در فروش بدین ترتیب می‌باشد که فروشنده همکار وقتی مشتری‌اش کالایی را از او درخواست نمود بلافاصله پیامی را برای تامین کننده ارسال و درخواست موجودی می‌نماید، پس از دریافت جواب مثبت از تامین کننده، او نیز به مشتری خود جواب مثبت داده و فروش را به اتمام می‌رساند و یا اینکه کانال اعلام موجودی تامین کننده را بررسی و به مشتری خود پاسخ می‌دهد.

این رد و بدل شدن پیام در بسیاری مواقع به یکی از دلایل زیر مشکلات خاص خودش را دارا می‌باشد:

الف: ممکن است تامین کننده در آن زمان مشغول بوده یا قادر به پاسخ‌گویی نباشد و همکار در پاسخ به مشتری خود با تاخیر زیادی مواجه گردد و چه بسا که مشتری منصرف شده و ثبت سفارش خود را لغو نماید.

ب: ممکن است پس از اینکه فروشنده همکار جواب تایید موجودی را از تامین کننده دریافت و نسبت به دریافت واریزی از مشتری خود اقدام نمود تا زمان ارسال واریزی برای تامین کننده یا اطلاع تامین کننده از سفارش، موجودی کالا به اتمام رسیده باشد و این مصیبتی می شود برای همکار، چون باید کالا را به هر طریقی تهیه و برای مشتری‌اش ارسال نماید تا به اصطلاح مشتری عزیزِ وی که برای جذب تک تک آنها وقت و انرژی و سرمایه تلف شده است، از دست نرود یا با نهایت شرمندگی، سفارش مشتری خود را کنسل و وجه پرداختی وی را مسترد نماید.

پ: ممکن است کانال موجودی تامین کننده بصورت لحظه‌ای بروز نباشد.

روش همکاری در فروش با پوشاک آنلاین مهسا، تفاوت‌ها و برتری‌های آن:

در سیستم ما، همکار در لحظه می‌تواند موجودی واقعی و لحظه‌ای کالا را از طریق سایت مشاهده نماید. این یعنی اینکه حتی لحظه‌ای معطل جواب برای تایید موجودی از طرف تامین‌کننده نمی‌ماند.

توضیح: موجودی سایت همیشه بروز می‌باشد.

این یعنی راحتی کار و صرفه جویی در وقت ارزشمند همکار، جواب‌گویی سریع و آنی به مشتری، کاهش زمان اتمام فروش و تعیین تکلیف سریع اینکه آیا فروش بصورت موفق انجام می‌شود یا خیر.

این یعنی آزادی سریع آن قسمت از فکر و ذهن همکار که اختصاص به پاسخ گویی به یک مشتری دارد و اختصاص همان قسمت از فکر و ذهن به امر مهم دیگری و بسیاری مزایای دیگر.

در سیستم ما، پس از انجام فروش موفق توسط همکار به مشتری خود، وی می‌تواند سریعا نسبت به ثبت آن درسایت اقدام نماید (یک الی دو دقیقه)

این یعنی راحتی بیشتر کار و صرفه جویی بیشتر در وقت ارزشمند همکار، فارغ شدن سریع همکار از فرایند یک فروش و رسیدگی به سایر امورات خود.

درسیستم ما، در صورت اشتراک همکار در خبرنامه پیامکی ما که کاملا رایگان بوده و هیچگونه هزینه‌ای برای همکار ندارد، وی می‌تواند در صورت افزوده شدن کالای جدید به انبار یا تکرار تامین موجودی یک کالا، بلافاصله بوسیله پیامک مطلع گردد، حتی لینک کار هم در پیامک برای همکاران ارسال می‌گردد. همچنین از مهمترین اعلانات و اطلاعیه‌ها از طریق پیامک که یک روش دم دستی و سهل و آسان می‌باشد مطلع می‌گردد.

این یعنی اینکه لازم نیست وی دائما به سایت یا شبکه‌های اجتماعی ما سرزده و از کالاهای جدید کسب خبر نماید. هر موقع کالایی اضافه یا تکرار شد با پیامک مطلع می‌گردد.

در سیستم ما، تمامی ارسالی‌های عادی فقط با پست پیشتاز صورت می‌گیرد و پست عادی یا سفارشی نداریم اگر چه به درخواست همکار، امکان ارسال با تیپاکس پس‌ یا پیش کرایه نیز مهیا می‌باشد، هر روز ارسال برقرار می‌باشد، در بسته‌های پستی ارسالی هیچ نشان و علامتی از ما نیست (فقط یک مهر حاوی یک شماره متعلق به صندوق پستی ما در قسمت فرستنده درج می‌گردد، البته در هنگام ثبت سفارش توسط همکار از طریق سایت یا ادمین کانال تلگرام در صورت درخواست همکار، امکان درج مشخصات وی نیز در قسمت فرستنده فراهم می‌باشد بعنوان مثال آدرس و تلفن و نام همکار و نام فروشگاه ارسال کننده.

این یعنی آسودگی خیالِ صد درصدی همراه با یک اعتبار و پرستیژ عالی برای کسب و کار شما. (همکاران قدیمی و با تجربه که سابقه کار با همکاری‌های مختلف را دارند، بخوبی اهمیت این موضوع را درک می‌کنند).

در سیستم ما، تمامی مراحل پردازش سفارش از لحظه ثبت تا ارسال و کد رهگیری از طریق پیامک و نیز ایمیل (اگر ایمیلتان را در حساب کاربری خود در سایت ثبت کرده باشید) اطلاع رسانی می‌گردد.

این یعنی دغدغه‌ای برای مواردی مثل کد رهگیری سفارش ندارید و ما برایتان ارسال می‌کنیم.

در سیستم ما، تمامی کارها قبل از ارسال از نظر لک، درز، زیر چرخ دررفتگی، پارگی و …. دقیقا” چک می‌گردد حتی اگر در یک روز صدها ارسالی داشته باشیم باز هم رعایت دقیق این قانون الزامی بوده و عبور از آن به هر دلیلی ممنوع است.

این یعنی احتمال ارسال کار ایراددار برای مشتری نزدیک به صفر است. خوب می‌دانید که ارسال کاری ایراددار برای مشتری، چه لطمه‌ای به اعتبار کسب و کار وارد نموده و از طرفی نیز چه استرسی به شخص همکار وارد می‌نماید.

در سیستم ما، امکانات بسیار زیادتری نیز پیش بینی شده است که ذکر همه آنها از حوصله مطلب خارج است، همکاران در طی کار با سیستم به مرور با آنها آشنا خواهد شد.

برخی از این امکانات حاصل تجربه سالها فعالیت ما و نیز خلاقیت و همکارمداری ما هستند و برای اولین بار است که چنین امکاناتی برای همکاری در فروش تدارک دیده شده است، معرفی برخی از آنها را در ایـــــــن صــفــحــه می‌توانید بخوانید.

تمام توضیحات بالا و سایر توضیحاتی که درج همه آنها در این مطلب بسیار طولانی گردیده و لازمه آشنایی با یک‌یکِ آنها کار با سیستم می‌باشد، یعنی راحتی و روانی و بدون دردسر و بی دغدغه بودن کسب و کار و کسب و درآمد، تنها کاری که شما باید انجام دهید جذب و جوابگویی به مشتری می‌باشد.

سوالات متداول

شما می‌توانید با کلیک بر روی دکمه تکمیل فرم درخواست همکاری در فروش در پایین همین الان درخواست خود را ارسال نمایید.

اما هنوز تمام نشده است، اگر همکار هستید و مطالب بالا برای شما مفید و جالب بود، لینک آبی رنگ زیر (معرفی همکاری بچه‌گانه مهسا) را کلیک (لمس) کنید تا بیشتر با ما آشنا شوید، مثلا ببینید که نحوه رفتار و نمایش سایت برای همکاران چگونه است، همکاران چه مواردی را درسایت می‌بینند که بقیه نمی‌بینند و …. نگران گم کردن دکمه تکمیل فرم درخواست همکاری در فروش هم نباشید، در انتهای آن صفحه نیز همین دکمه وجود دارد.

معرفی همکاری بچه گانه مهسا

تکمیل فرم درخواست همکاری در فروش

5/5 (1 نظر)

نظر، دیدگاه یا پرسش خود را مطرح کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(کد امنیتی) لطفا جای خالی را پر کنید. (اجباری)-- بارگیری کد امنیتی --